מה חיפש אחד מראשי האופוזיציה הסורית בכנסת ישראל?

האורח הציג לפני סגן השר תכנית חדשה לשליטה על האלימות והטרור באיזור חאד'ר כפיילוט לאיזורים אחרים בתוך סוריה כדי למנוע את המלחמה העולמית שבפתח
ישראל פריי No Comments on מה חיפש אחד מראשי האופוזיציה הסורית בכנסת ישראל?

ד"ר כמאל לבואני, מראשי האופוזיציה הסורית, מנסה לקדם יזמה להקמת אזור בגבול ישראל-סוריה, אליו יגיעו אזרחים סורים שיזכו להגנה, למזון ולטיפול רפואי • נפגש עם סגן השר איוב קרא שתמך במהלך

האורח הציג לפני סגן השר תכנית חדשה לשליטה על האלימות והטרור באיזור חאד'ר כפיילוט לאיזורים אחרים בתוך סוריה כדי למנוע את המלחמה העולמית שבפתח
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ביקור ראשון מסוגו נערך היום בכנסת, של ד"ר כמאל לבואני מראשי האופוזיציה הסורית. לבואני הוא האזרח הסורי הראשון המבקר בכנסת ישראל ואף נפגש עם סגן השר לשיתוף פעולה אזורי איוב קרא.

הביקור המיוחד נערך על רקע מלחמת האזרחים המתמשכת בסוריה, הגובה את חייהם של מאות אלפי אנשים. בעוד מדיניותה המוצהרת של ישראל שוללת התערבות בנעשה בסוריה – למעט העברות נשק ללבנון – נשמעים מעת לעת קריאות של אישי ציבור הקוראים למדינה לנהוג באקט של אנושיות, כחלק ממחויבות מוסרית של ישראל, ולנקוט בפעולה אקטיבית כדי לעצור את הזוועות המתרחשות מטרים ספורים מגבולה.

האורח הציג לפני סגן השר תכנית חדשה לשליטה על האלימות והטרור באיזור חאד'ר כפיילוט לאיזורים אחרים בתוך סוריה כדי למנוע את המלחמה העולמית שבפתח. לבואני גם ביקש שישראל תפתח את גבולה לסיוע הומניטארי לתוך סוריה. ע"פ התכנית, יוקם אזור חייץ בגבול ישראל-סוריה, אליו יגיעו אזרחים סורים שיזכו להגנה, למזון ולטיפול רפואי.

מר לבואני עורך סיור בכמה ממדינות האיזור וביניהם קטאר, סעודיה, ישראל, ירדן, ועוד אשר מסוגלות להשפיע על רוסיה כדי שהאחרונה תכפה שקט על איראן והמשטר הסורי כולל חיזבאללה שיפסיקו את הלוחמה באזור חאד'ר תחילה ובהמשך בכול סוריה.

לבואני יופיע הערב גם בועידת הנשיאים של הארגונים היהודים המתקיימת בירושלים ויבקש את השפעת הנוכחים על ארה"ב בהצעתו אשר הוא וחבריו באופוזיציה מובילים.

סגן השר קרא אמר בתום הפגישה כי כל הטיפול בפליטים הסורים כשל בעולם וצריך לקבל את הצעתו של מר לבואני ולטפל בפליטים על אדמת סוריה והוסיף רק עצירת האלימות והטרור באזור יציל את סוריה ומדינות האזור ממלחמה אזורית ואולי בסוף ממלחמה עולמית.

קרא סיים את דבריו באומרו "הצביעות היום של הנסיך טורקי אלפייסל בעימות עם שר הביטחון זועק לשמיים מכיוון שאני הוא זה שמקבל מסרים חדשות לבקרים התואמים בדיוק את דבריו של שר הביטחון גם מסעודיה ובוודאי מהעולם הסוני במיוחד".



0 תגובות